meike-in-malawi.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Meike

Reacties

Reacties

Roger

Gaaf hoor
Trots op je

Elly

Wat leuk om je verslag te lezen en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het werk in het ziekenhuis lijkt me soms best heftig. Daarom is het des te fijner dat je af en toe tijd hebt om iets leuks te ondernemen. Het zijn wel ervaringen voor de rest van je leven. Heel veel lieve groetjes van ons beiden!!

Hans, Aalborg, DK

Gaaf hoor! Je doet precies wat ik op jouw leeftijd niet durfe (later wel ingehaald ....). Houd je altijd voor ogen dat JIJ een verschil kunt uitmaken; juist ook in situaties die wat moeilijker zijn! Een onuitwisbare ervaring/verrijking voor je toekomst. Een voorrecht om zo’n taai nichtje te hebben ?

Yvon

Hoi Meike, wat een prachtig verhaal! Zo te horen heb je al heel wat ervaringen opgedaan, die neemt iemand je meer af! Ik kijk uit naar het vervolg... succes en vooral ook genieten van die mooie plek!!! Liefs, Yvon

Jacqueline vdr H.

Ik lees mooie, interessante, boeiende en vrolijke eerste indrukken uit Malawi. Met de foto's erbij waan ik me er bijna...
Je bent bezig met levensverrijkende ervaring. Mooi dat je er voor gaat! En dat ik via je weblog mee kan lezen..

Jacqueline

Heb het goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!